Ylellinen suklaarasia kuvalla ja/tai tekstillä - Ystävänpäivä
Valentine suklaa lahjapakkaus - 36 kappaletta
- Toimitusosoite valintasi mukaan
- Lahjapakkaus + ilmainen tervehdyskortti
- 100% laatua
Lisätietoa lahjasta
Merkki: Geruba suklaa
Suklaa: 36
Mitat: 22,4 x 22,2 x 4,3 cm
Tulostus: Täydellinen kääre, kuvan täydellinen ja värillinen
Mukauttaminen: valokuvan ja / tai tekstin avulla
Makuja: vaihtelevat eksoottisesta hibiscus-oranssista perinteiseen suklaaseen ja karamelliin
Huomaa: jotkut suklaat sisältävät alkoholia
Lisätietoja Geruban suklaasta:
Geruba toimii yksinomaan UTZ-sertifioidulla suklaalla Callebautista, Belcoladesta ja Valrhosta. Koska suklaanvalmistusprosessin kaikkia vaiheita seurataan huolellisesti, suklaa on paras laatu. UTZ-sertifioitu suklaa on peräisin maanviljelijöiltä, jotka pitävät silmällä yhteisöään ja ympäristöään, ja asiantuntemuksellaan on nähdä se suklaasta. Suklaa käytetään sitten varovasti, intohimoisesti ja ammattitaidolla.
Juhlaa rakkautta ylellisellä suklaa-lahjapakkauksella, joka on painettu omaan suunnitteluun
Suunniteltu ylellinen lahjapakkaus on täynnä käsin tehtyjä Geruba-suklaata. Nämä suklaat ovat käsintehtyjä Fair Trade-suklaalla ja ne ovat UTZ-sertifioituja. Voit tehdä oman persoonallisen lahjapaketin muutamalla yksinkertaisella askeleella. Sinun tarvitsee vain lisätä nimi ja / tai valokuva johonkin iloisesta romanttisesta mallista. Lisää viimeinen kosketus yllätykseen ihastuttavalla henkilökohtaisella viestillä. Sitten tulostamme luomuksesi kääreen päälle. Nopea, aloita yksilöllistäminen!
Tietoa tilauksestasi
Yksilöinti ja tilaaminen
Mitä on yksilöinti ja miten tämä toimii verkkosivustolla?Voit aloittaa lahjasi yksilöinnin klikkaamalla "Aloita yksilöinti täällä" -painiketta. Lahjapäällikkönä voit muokata lahjaa täysin toiveidesi mukaan: lisää oma kuva ja / tai teksti. Jos haluat tehdä lahjastasi entistä yksilöllisemmän, voit valita siihen kauniin kuvioinnin.
Sisältyykö yksilöinti hintaan?
Sivustolla näkyvä hinta sisältää lahjasi yksilöinnin. Hauskaa ja helppoa!
Kuinka tiedän, onko kuvani tarpeeksi laadukas?
Haluamme varmistaa, että olet täysin tyytyväinen lahjaasi. Siksi on tärkeää käyttää korkealaatuisia valokuvia. Jos olet epävarma kuvan laadusta, ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme ja liitä valokuva tilaamasi lahjan mukana. He voivat sitten tarkistaa laadun puolestasi!
Mitä formaatteja voin ladata?
Voit ladata editoriin JPG- ja PNG-tiedostoja. Vai onko sinulla kuva eri formaatissa? Ota yhteyttä asiakaspalveluun. He auttavat sinua mielellään, jotta voit tehdä haluamasi lahjan!
Entä jos haluamasi väri tai vaihtoehto ei ole käytettävissä?
Etsitkö tiettyä lahjaa tai lahjaa tietyllä värillä, mutta et löydä sitä sivuiltamme? Ota yhteyttä asiakaspalveluun!
Kuinka voin lisätä kortin lahjaani? Mikä on kortti?
Klikkaamalla "Ilmainen kortti" ostoskorissasi voit lisätä hauskan kortin lahjaasi. Voit laittaa henkilökohtaisen viestin tähän korttiin, joten vastaanottaja tietää tarkalleen, ketä kiittää tästä ihanasta yllätyksestä.
Onko lahjani paketoitu?
Tällä hetkellä meillä ei (vielä) ole lahjojen paketointipalvelua, mutta toimitamme lahjat kauniissa lahjapakkauksessa. Lahjasi on siis valmis annettavaksi tai se voidaan lähettää suoraan vastaanottajalle.
Toimitusaika, toimitusvaihtoehdot ja toimituskulut
Voinko valita toimituspäivän?Ei ole mahdollista valita tiettyä toimituspäivää.
Mikä on toimitusaika ja milloin saan lahjani?
Toimitusaika löytyy lahjan tuotesivulta. Voit luottaa siihen, että operaattorimme toimittaa lahjasi tänä päivänä.
Mitä toimitusvaihtoehtoja voin valita?
Tällä hetkellä ei ole (vielä) mahdollista valita toimitusvaihtoehtoa. Halutessasi tilauksen lähetetään joko paketti tai postilaatikon toimitus. Haluatko tietää, mikä vaihtoehto tilauksesi kuuluu? Ota yhteyttä asiakaspalveluun.
Maksu
Kuinka voin maksaa tilaukseni?Tarjoamme seuraavat maksutavat: iDeal, Paypal, luottokortti, lasku Klarna-palvelun kautta tai manuaalinen siirto. Jos maksutapahtuma tapahtuu manuaalisesti, ota huomioon lahjasi lähettämisestä ylimääräiset 3 päivää.
Saapunut lahja
Entä jos lahja ei ole täysin mieleeni?Olemme syvästi pahoillamme, että lahjasi ei ole sinun mielesi mukaan. Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin he ovat valmiit auttamaan sinua löytämään sopivan ratkaisun.
Onko lasku lähetetty tilauksen mukana?
Tilauksen kanssa ei lähetetä laskua. Saat aina laskun vahvistusviestissä ja voit aina löytää sen MySurprise-tilillesi. Tämä tarkoittaa sitä, että lahja toimitetaan suoraan vastaanottajalle, mikä tekee siitä todellisen yllätyksen!
Yritystilaus
Oletko kiinnostunut tilaamaan suuremman määrän tästä lahjasta? Ota yhteyttä ja saat välittömän hintatarjouksen. Olemme käytettävissä arkisin klo 9:30-18:00.