Henkilökohtainen Chokotoff-lahja
Personoitu XXL Chokotoff -karkkirasia
- Toimitusosoite valintasi mukaan
- Lahjapakkaus + ilmainen tervehdyskortti
- 100% laatua
Lisätietoa lahjasta
Mitat: 32 x 7 cm
Sisältö: 250 grammaa Côte d'Or Chokotoff -suklaatoffeekarkkeja
Paino: 475 grammaa
Yksilöinti: nimi, valokuva ja/tai teksti
Tulostus: korkealaatuinen täysväripainatus
Lisätietoja: säilytä viileässä, kuivassa paikassa
Kun ulkolämpötila on 25 astetta tai yli, emme voi taata karkkien laatua. Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä asiakaspalveluosastoomme.
Côte d'Or Chokotoff -suklaatoffee
Tummalla suklaalla (27 %) kuorrutettu toffee
Ainekset: sokeri, glukoosisiirappi, kaakaomassa, kasvirasvat (palmunydin, palmu), kaakaovoi, TÄYSMAITOJAUHE, laktoosi (MAIDOSTA), rasvaton kaakaojauhe, emulgointiaine (SOIJALESITIINI), suola, elintarvikehappo (E331), aromit
Allergeenit: sisältää MAITOA, SOIJAA
Yllätä läheisesi yksilöidyllä XXL Chokotoff -karkkirasialla!
Lahja sisältää 250 grammaa tummalla suklaalla kuorrutettuja Côte d'Or Chokotoff -toffeekarkkeja. Erityisen lahjasta tekee se, että voit personoida pakkauksen. Lisää vain nimi, valokuva, logo ja/tai henkilökohtainen viesti vastaanottajalle online-editorissamme, niin lahjastasi tulee täydellinen. Me tulostamme suunnitelmasi pakkaukseen korkealaatuisena ja täysvärisenä, ja sitten lahjasi onkin valmis jaettavaksi perheen, ystävien tai kenen tahansa kanssa!
Jos olet kiinnostunut tilaamaan suuremman määrän, ota yhteyttä yritysosastoomme lisätietoja varten tämän sivun alareunassa olevalla yhteydenottolomakkeella.
Tietoa tilauksestasi
Yksilöinti ja tilaaminen
Mitä on yksilöinti ja miten tämä toimii verkkosivustolla?Voit aloittaa lahjasi yksilöinnin klikkaamalla "Aloita yksilöinti täällä" -painiketta. Lahjapäällikkönä voit muokata lahjaa täysin toiveidesi mukaan: lisää oma kuva ja / tai teksti. Jos haluat tehdä lahjastasi entistä yksilöllisemmän, voit valita siihen kauniin kuvioinnin.
Sisältyykö yksilöinti hintaan?
Sivustolla näkyvä hinta sisältää lahjasi yksilöinnin. Hauskaa ja helppoa!
Kuinka tiedän, onko kuvani tarpeeksi laadukas?
Haluamme varmistaa, että olet täysin tyytyväinen lahjaasi. Siksi on tärkeää käyttää korkealaatuisia valokuvia. Jos olet epävarma kuvan laadusta, ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme ja liitä valokuva tilaamasi lahjan mukana. He voivat sitten tarkistaa laadun puolestasi!
Mitä formaatteja voin ladata?
Voit ladata editoriin JPG- ja PNG-tiedostoja. Vai onko sinulla kuva eri formaatissa? Ota yhteyttä asiakaspalveluun. He auttavat sinua mielellään, jotta voit tehdä haluamasi lahjan!
Entä jos haluamasi väri tai vaihtoehto ei ole käytettävissä?
Etsitkö tiettyä lahjaa tai lahjaa tietyllä värillä, mutta et löydä sitä sivuiltamme? Ota yhteyttä asiakaspalveluun!
Kuinka voin lisätä kortin lahjaani? Mikä on kortti?
Klikkaamalla "Ilmainen kortti" ostoskorissasi voit lisätä hauskan kortin lahjaasi. Voit laittaa henkilökohtaisen viestin tähän korttiin, joten vastaanottaja tietää tarkalleen, ketä kiittää tästä ihanasta yllätyksestä.
Onko lahjani paketoitu?
Tällä hetkellä meillä ei (vielä) ole lahjojen paketointipalvelua, mutta toimitamme lahjat kauniissa lahjapakkauksessa. Lahjasi on siis valmis annettavaksi tai se voidaan lähettää suoraan vastaanottajalle.
Toimitusaika, toimitusvaihtoehdot ja toimituskulut
Voinko valita toimituspäivän?Ei ole mahdollista valita tiettyä toimituspäivää.
Mikä on toimitusaika ja milloin saan lahjani?
Toimitusaika löytyy lahjan tuotesivulta. Voit luottaa siihen, että operaattorimme toimittaa lahjasi tänä päivänä.
Mitä toimitusvaihtoehtoja voin valita?
Tällä hetkellä ei ole (vielä) mahdollista valita toimitusvaihtoehtoa. Halutessasi tilauksen lähetetään joko paketti tai postilaatikon toimitus. Haluatko tietää, mikä vaihtoehto tilauksesi kuuluu? Ota yhteyttä asiakaspalveluun.
Maksu
Kuinka voin maksaa tilaukseni?Tarjoamme seuraavat maksutavat: iDeal, Paypal, luottokortti, lasku Klarna-palvelun kautta tai manuaalinen siirto. Jos maksutapahtuma tapahtuu manuaalisesti, ota huomioon lahjasi lähettämisestä ylimääräiset 3 päivää.
Saapunut lahja
Entä jos lahja ei ole täysin mieleeni?Olemme syvästi pahoillamme, että lahjasi ei ole sinun mielesi mukaan. Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin he ovat valmiit auttamaan sinua löytämään sopivan ratkaisun.
Onko lasku lähetetty tilauksen mukana?
Tilauksen kanssa ei lähetetä laskua. Saat aina laskun vahvistusviestissä ja voit aina löytää sen MySurprise-tilillesi. Tämä tarkoittaa sitä, että lahja toimitetaan suoraan vastaanottajalle, mikä tekee siitä todellisen yllätyksen!
Yritystilaus
Oletko kiinnostunut tilaamaan suuremman määrän tästä lahjasta? Ota yhteyttä ja saat välittömän hintatarjouksen. Olemme käytettävissä arkisin klo 9:30-18:00.