Lindt Dispenser
Henkilökohtainen Lindt Assorti -suklaalahjapakkaus
- Valokuvalla, nimellä ja/tai haluamallasi logolla varustettuna.
- Täytetty herkullisella Lindor-suklaalla
- Täydellinen jaettavaksi
Lisätietoa lahjasta
Lahjalaatikon mitat: 22,8 x 10,5 x 10,5 cm
Suklaa: Lindor-maitosuklaata, maito- ja hasselpähkinä-, valkosuklaa- ja extratumma suklaabonbonit
Sisältö: 2 pakettia (137 grammaa per paketti) Lindor Assorted Mix
Personointi: nimi, kuva ja/tai teksti
Tulostus: täydellinen ja värillinen
Lisätiedot: Varastoi viileässä, kuivassa paikassa
Huomaa, että emme voi taata lahjasi laatua, jos lämpötila nousee 25 celsiusastetta tai yli.
Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Teknisistä syistä emme voi lisätä kyrillisiä, aasialaisia, turkkilaisia, arabialaisia, kreikkalaisia tai erikoismerkkejä.
Ainesosat: sokeri, kasvirasvat (kookos, palmu), kaakaovoi, kaakaomassa, täysrasvainen MAITOjauhe , vedetön MAITORASVA , HASSELPÄHKINÄT , emulgointiaine ( SOIJAlesitiini ), ohramallasuute , aromit, vaniljapavut.
Kaakaon ainesosat %: tumma suklaa sisältää vähintään 45 % kaakaota.
Allergeenit : Saattaa sisältää muita Pähkinöitä .
Yllätä heidät henkilökohtaisella Lindt-suklaalahjapakkauksella
Nyt tietysti haluat tietää, mikä tekee tästä Lindt-lahjalaatikosta niin erityisen! Ensinnäkin se voidaan personoida! Voit lisätä vastaanottajan nimen, valokuvan tai erityisesti hänelle kirjoitetun suloisen viestin. Tämä tekee lahjalaatikosta todella ainutlaatuisen ja persoonallisen. Lisäksi painatus on kuvantäydellinen ja täysvärinen, joten mallisi näyttää upealta. Tämä lahjapakkaus sisältää herkullisia Lindt-maitosuklaata mauissa maito, maito ja hasselpähkinä, valkoinen suklaa ja extratumma suklaa. Lahja, joka ei ole vain herkullinen, vaan myös hauska antaa.
Jos olet kiinnostunut tekemään suuren tilauksen, ota yhteyttä liiketoimintaosastoomme tämän sivun alareunassa olevalla lomakkeella.
Tietoa tilauksestasi
Yksilöinti ja tilaaminen
Mitä on yksilöinti ja miten tämä toimii verkkosivustolla?Voit aloittaa lahjasi yksilöinnin klikkaamalla "Aloita yksilöinti täällä" -painiketta. Lahjapäällikkönä voit muokata lahjaa täysin toiveidesi mukaan: lisää oma kuva ja / tai teksti. Jos haluat tehdä lahjastasi entistä yksilöllisemmän, voit valita siihen kauniin kuvioinnin.
Sisältyykö yksilöinti hintaan?
Sivustolla näkyvä hinta sisältää lahjasi yksilöinnin. Hauskaa ja helppoa!
Kuinka tiedän, onko kuvani tarpeeksi laadukas?
Haluamme varmistaa, että olet täysin tyytyväinen lahjaasi. Siksi on tärkeää käyttää korkealaatuisia valokuvia. Jos olet epävarma kuvan laadusta, ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme ja liitä valokuva tilaamasi lahjan mukana. He voivat sitten tarkistaa laadun puolestasi!
Mitä formaatteja voin ladata?
Voit ladata editoriin JPG- ja PNG-tiedostoja. Vai onko sinulla kuva eri formaatissa? Ota yhteyttä asiakaspalveluun. He auttavat sinua mielellään, jotta voit tehdä haluamasi lahjan!
Entä jos haluamasi väri tai vaihtoehto ei ole käytettävissä?
Etsitkö tiettyä lahjaa tai lahjaa tietyllä värillä, mutta et löydä sitä sivuiltamme? Ota yhteyttä asiakaspalveluun!
Kuinka voin lisätä kortin lahjaani? Mikä on kortti?
Klikkaamalla "Ilmainen kortti" ostoskorissasi voit lisätä hauskan kortin lahjaasi. Voit laittaa henkilökohtaisen viestin tähän korttiin, joten vastaanottaja tietää tarkalleen, ketä kiittää tästä ihanasta yllätyksestä.
Onko lahjani paketoitu?
Tällä hetkellä meillä ei (vielä) ole lahjojen paketointipalvelua, mutta toimitamme lahjat kauniissa lahjapakkauksessa. Lahjasi on siis valmis annettavaksi tai se voidaan lähettää suoraan vastaanottajalle.
Toimitusaika, toimitusvaihtoehdot ja toimituskulut
Voinko valita toimituspäivän?Ei ole mahdollista valita tiettyä toimituspäivää.
Mikä on toimitusaika ja milloin saan lahjani?
Toimitusaika löytyy lahjan tuotesivulta. Voit luottaa siihen, että operaattorimme toimittaa lahjasi tänä päivänä.
Mitä toimitusvaihtoehtoja voin valita?
Tällä hetkellä ei ole (vielä) mahdollista valita toimitusvaihtoehtoa. Halutessasi tilauksen lähetetään joko paketti tai postilaatikon toimitus. Haluatko tietää, mikä vaihtoehto tilauksesi kuuluu? Ota yhteyttä asiakaspalveluun.
Maksu
Kuinka voin maksaa tilaukseni?Tarjoamme seuraavat maksutavat: iDeal, Paypal, luottokortti, lasku Klarna-palvelun kautta tai manuaalinen siirto. Jos maksutapahtuma tapahtuu manuaalisesti, ota huomioon lahjasi lähettämisestä ylimääräiset 3 päivää.
Saapunut lahja
Entä jos lahja ei ole täysin mieleeni?Olemme syvästi pahoillamme, että lahjasi ei ole sinun mielesi mukaan. Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin he ovat valmiit auttamaan sinua löytämään sopivan ratkaisun.
Onko lasku lähetetty tilauksen mukana?
Tilauksen kanssa ei lähetetä laskua. Saat aina laskun vahvistusviestissä ja voit aina löytää sen MySurprise-tilillesi. Tämä tarkoittaa sitä, että lahja toimitetaan suoraan vastaanottajalle, mikä tekee siitä todellisen yllätyksen!
Yritystilaus
Oletko kiinnostunut tilaamaan suuremman määrän tästä lahjasta? Ota yhteyttä ja saat välittömän hintatarjouksen. Olemme käytettävissä arkisin klo 9:30-18:00.