Villikukka-siemenpallot lahjarasiassa
Villikukka-siemenpallot lahjarasiassa yksilöitävällä kortilla
- Toimitusosoite valintasi mukaan
- Lahjapakkaus + ilmainen tervehdyskortti
- 100% laatua
Lisätietoa lahjasta
Tuotemerkki: Blossombs
Siemenpallojen määrä: 9
Istutusaika: maaliskuun ja syyskuun välillä
Säilyvyys: 2 vuotta
Materiaali: orgaanisia villikukkien siemeniä, 100% luonnolliset raaka-aineet
Käyttö: ulkona
Paino: 150 grammaa
Lahjarasian mitat: 24 x 16 x 2.6 cm
Lisätietoa: villikukkien kasvuaika on 2-3 kuukautta riippuen istutusajankohdasta.
Lisätietoa kortista:
Kortin tyyppi: postikortti
Mitat: 14.8 x 10.5 cm
Suuntaus: vaaka
Painatus: korkealaatuinen väripainatus
Yksilöinti: kuva ja/tai teksti
Kirjekuori: mukana valkoinen kirjekuori
Teknisistä syistä johtuen emme voi painaa kyrillisiä, arabialaisia, aasialaisia, kreikkalaisia tai muita erikoismerkkejä.
Uniikki lahja: Villikukan siemenepallot lahjarasiassa ja yksilöitävä kortilla!
Yksilöitävässä kortissa on ylellinen mattaviimeistely. Kortin yksilöinti on helppoa. Valitse halutessasi suosikkidesign useista vaihtoehdoista ja lisää siihen haluamasi kuva ja/tai teksti kuvaohjelmassamme. Kortin takapuolelle voit lisätä viestin vastaanottajalle. Sen jälkeen me painamme kortin laadukkaasti. Luo siis omasi heti!
Jos olet kiinnostunut suuremmasta tilausmäärästä, ota ystävällisesti yhteys liikelahjojen myyntiimme.
Tietoa tilauksestasi
Yksilöinti ja tilaaminen
Mitä on yksilöinti ja miten tämä toimii verkkosivustolla?Voit aloittaa lahjasi yksilöinnin klikkaamalla "Aloita yksilöinti täällä" -painiketta. Lahjapäällikkönä voit muokata lahjaa täysin toiveidesi mukaan: lisää oma kuva ja / tai teksti. Jos haluat tehdä lahjastasi entistä yksilöllisemmän, voit valita siihen kauniin kuvioinnin.
Sisältyykö yksilöinti hintaan?
Sivustolla näkyvä hinta sisältää lahjasi yksilöinnin. Hauskaa ja helppoa!
Kuinka tiedän, onko kuvani tarpeeksi laadukas?
Haluamme varmistaa, että olet täysin tyytyväinen lahjaasi. Siksi on tärkeää käyttää korkealaatuisia valokuvia. Jos olet epävarma kuvan laadusta, ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme ja liitä valokuva tilaamasi lahjan mukana. He voivat sitten tarkistaa laadun puolestasi!
Mitä formaatteja voin ladata?
Voit ladata editoriin JPG- ja PNG-tiedostoja. Vai onko sinulla kuva eri formaatissa? Ota yhteyttä asiakaspalveluun. He auttavat sinua mielellään, jotta voit tehdä haluamasi lahjan!
Entä jos haluamasi väri tai vaihtoehto ei ole käytettävissä?
Etsitkö tiettyä lahjaa tai lahjaa tietyllä värillä, mutta et löydä sitä sivuiltamme? Ota yhteyttä asiakaspalveluun!
Kuinka voin lisätä kortin lahjaani? Mikä on kortti?
Klikkaamalla "Ilmainen kortti" ostoskorissasi voit lisätä hauskan kortin lahjaasi. Voit laittaa henkilökohtaisen viestin tähän korttiin, joten vastaanottaja tietää tarkalleen, ketä kiittää tästä ihanasta yllätyksestä.
Onko lahjani paketoitu?
Tällä hetkellä meillä ei (vielä) ole lahjojen paketointipalvelua, mutta toimitamme lahjat kauniissa lahjapakkauksessa. Lahjasi on siis valmis annettavaksi tai se voidaan lähettää suoraan vastaanottajalle.
Toimitusaika, toimitusvaihtoehdot ja toimituskulut
Voinko valita toimituspäivän?Ei ole mahdollista valita tiettyä toimituspäivää.
Mikä on toimitusaika ja milloin saan lahjani?
Toimitusaika löytyy lahjan tuotesivulta. Voit luottaa siihen, että operaattorimme toimittaa lahjasi tänä päivänä.
Mitä toimitusvaihtoehtoja voin valita?
Tällä hetkellä ei ole (vielä) mahdollista valita toimitusvaihtoehtoa. Halutessasi tilauksen lähetetään joko paketti tai postilaatikon toimitus. Haluatko tietää, mikä vaihtoehto tilauksesi kuuluu? Ota yhteyttä asiakaspalveluun.
Maksu
Kuinka voin maksaa tilaukseni?Tarjoamme seuraavat maksutavat: iDeal, Paypal, luottokortti, lasku Klarna-palvelun kautta tai manuaalinen siirto. Jos maksutapahtuma tapahtuu manuaalisesti, ota huomioon lahjasi lähettämisestä ylimääräiset 3 päivää.
Saapunut lahja
Entä jos lahja ei ole täysin mieleeni?Olemme syvästi pahoillamme, että lahjasi ei ole sinun mielesi mukaan. Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin he ovat valmiit auttamaan sinua löytämään sopivan ratkaisun.
Onko lasku lähetetty tilauksen mukana?
Tilauksen kanssa ei lähetetä laskua. Saat aina laskun vahvistusviestissä ja voit aina löytää sen MySurprise-tilillesi. Tämä tarkoittaa sitä, että lahja toimitetaan suoraan vastaanottajalle, mikä tekee siitä todellisen yllätyksen!
Arvostelut
650 arvostelua (1 Vastaukset)
Teea • 08-05-2022
Lahja oli upea. Äitienpäivälahjaksi meni ja vastaanottaja oli mielissään
Yritystilaus
Oletko kiinnostunut tilaamaan suuremman määrän tästä lahjasta? Ota yhteyttä ja saat välittömän hintatarjouksen. Olemme käytettävissä arkisin klo 9:30-18:00.